LIEVE VRIENDEN !

                             Hallo Allemaal !!!
 
            Ik ben heel lang niet hier op mijn Space geweest
            Dat komt omdat die Hyves zo in trek zijn,
            maar ik geef de voorkeur aan de Spaces.
 
            Ik zie dat ik inmiddels heel veel vrienden er bij heb gekregen
            Ik vind het fantastisch en ga op mijn gemak
            al jullie spaces bekijken en je een berichtje sturen.
 
            Dat zal wel even tijd in beslag nemen, maar ik kom er aan !!!
 
            Alvast een HEEL FIJN WEEKEND !!!
 
 
 

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

2 reacties op LIEVE VRIENDEN !

  1. wilma zegt:

    JA HYVES HEB IK NU OOK MAAR DE SPACE VINDT IK OOK LEUKER
    BEN BLIJ DAT JE ER WEER BENT .
    LIEFS WILMA

  2. Bets zegt:

    Ik vind Hyves heel wat anders ook leuk ,maar hier kan je meer in kwijt.ik ben het nog steets aan het uitvogelen.straks kan ik me weer uitleven omdat het kerstgebeuren er weer af moet.groetjes Bets

Plaats een reactie